Kim Lindharth

Helhedsorienteret personlig træner

Min sundhedsfilosofi

.. bygger på den tanke, at sundhed skal være overkommeligt og realistisk. At tårnhøje ambitioner på sundhedsfronten skydes til hjørnespark, så den dårlige samvittighed, skyldfølelse og manglende tro på sig selv ikke får lov at sætte dagsordenen. Jeg tror på, at små, men realistiske skridt er nøglen til vedvarende resultater! Og ærlig talt: hvem ønsker kun kortvarig succes?


Instagram

Jeg hjælper ikke udelukkende folk, der gerne vil tabe sig.
~
Jeg hjælper b.la. også unge Daniel Obbekjær, der gerne vil være hurtigere på fodboldbanen. Her viser han lidt inspiration til dét formål!🔥💨
~
Altid en kæmpe, kæmpe fornøjelse! 🚀🥇
~
Psst.. der kommer snart et vanvittigt opslag med hans vanvittige udvikling de seneste 4 mdr.! I kan godt spærre øjnene op på forhånd. Daaaaaamn! 💥
Forlænget weekend med de her to! 😍
*** 4X UDENDØRSTRÆNING I JUNI MÅNED ***
~
Jep, du læste rigtigt! 🕺
~
Jeg gentager sidste års succes og afholder udendørstræning ved Svanedammen, der ligger på Kochsgade 112, 5000 Odense C.
~
Som overskriften indikerer, så vil der blive afholdt 4 super-duper-svedige træningspas i juni måned og jeg vil igen medbringe supplerende træningsudstyr, så vi er sikre på at ingen går hjem uden sved på panden. 😅
Medmindre vejret er møg-hamrende-ringe, så vil det foregå på nedenstående tidspunkter:
~
• Onsdag d. 6. juni kl. 17.15-18.15
• Onsdag d. 13. juni kl. 17.15-18.15
• Onsdag d. 20. juni kl. 17.15-18.15
• Onsdag d. 27. juni kl. 17.15-18.15
~
.. det vi altså sige, at første træningspas er om 3 uger! 💪
~
Det eneste du skal gøre for at deltage er at gå ind på min Facebook-side (link i bio) og følg instrukserne der. 🤸🏼‍♂️
~
Det er igen vigtigt for mig at understrege, at ALLE kan være med. Jeg differentierer træningen, så alle føler sig udfordret. Formålet er at vi (forhåbentligt!) skal nyde det gode vejr, få sved på panden og ikke mindst have det sjovt imens vi træner! ☺
~
Skal du med? 🤜🤛
Mød endnu en klient med fremgang: Stine Pontoppidan Myltoft🥇
~
Stine kontaktede mig tilbage i januar i år, fordi hun gerne ville tabe sig og "stramme kroppen op". Mission accomplished, må vi sige! 🤜🤛
~
Her er hvad hun - ganske imponerende - har opnået de første 8 uger:
🥇Reduceret sin fedtmasse med 2,8 kg.
🥇Øget sin muskelmasse% med 2,6 %
🥇Tabt i alt 14,5 centimeter fordelt over hele kroppen
🥇Ikke længere smerter i skulder og lænd
~
Vi fandt iøvrigt ud af, at 2,8 kg. fedtmasse svarer til lidt over 11 pakker smør fra Kærgården. Den sammeligning var vi begge rigtig tilfredse med! 😎
~
Her er hvad Stine selv har at sige om forløbet: 👇
~
"Jeg har været igennem en erkendelsesproces, hvor jeg har tilegnet mig en langt større tålmodighed ift. projektet om at smide nogle flere kilo.
Tålmodigheden betyder, at jeg i langt højere grad nyder forløbet og træningen, så det ikke bare bliver en periode der skal overstås, men en integreret del af min hverdag. Det krævede, at jeg troede på Kims metode (læs: langsommere, men mere realistisk tilgang) og det viste sig heldigvis at være korrekt - der var gode resultater efter de første 8 uger.
Derudover har jeg generelt fået et større overskud i hverdagen, små skavanker som fx ondt i skulder og lænd er forsvundet og jeg har fået en bedre nattesøvn. Alt i alt glæder jeg mig bare til at fortsætte og kan nu se, at det ikke er uoverstigeligt at få det til at hænge sammen med en i forvejen travl hverdag."
~
Stine har valgt at fortsætte i et forløb, hvor vi nu mødes sjældnere og sjældnere. På den måde sikrer vi en god overgang til den dag, hvor hun skal "stå på egne ben".
~
Giv da lige Stine et KÆMPE like for hendes fantastiske indsats og resultat de første 8 uger. Det er SÅ sejt! 🏋️‍♀️
~
Vil du også ha
Lidt mandags-snolder til @anbaringholami! 😋
~
Vi sigter altid efter at variere træningen i en grad så det aldrig bliver kedeligt, men så vi samtidig kan se udviklingen løbende i de store basisøvelser - primært squat og dødløft. 🏋🏼‍♀️
~
Den opskrift er motiverende for @anbaringholami, så den følger vi selvfølgelig. Som altid en kæmpe fornøjelse! 👌🏼
Anders var forbi til lidt hygge forleden. Vi hygger (og snakker) generelt en del, når vi træner. 🤥🤪
~
Og når vi så træner, så snakker vi også en del. Det kaldes kvalitetstid mand og mand imellem. 🤷🏼‍♂️
Disse to øvelser er vist det man kan kalde effektive ift. det såkaldte oppulsning.
~
Oppulsning er en tilstand af fuldstændig åndedræt. 🤓
Tennis-drengene arbejder ufortrødent videre på at øge deres styrke, eksplosivitet og hurtighed! 🎾💥