fbpx

Mor/barn træning

Til dig, der gerne vil tilbage i form efter din fødsel

Mor/barn træning er for dig, der ønsker at prioritere ”mig-tid” midt i bleskift og
amning og på den måde gøre noget godt for din krop og sundhed. Det kan være
svært at få prioriteret træning, sundhed og velvære midt i den hektiske tid som
nybagt mor og dét at have et fællesskab med andre mødre gør det nemmere at få
prioriteret dig selv!

Hvad består forløbet af?

Træningen vil bestå af en blanding af styrketræning med et ekstra fokus på
bækkenbund, mave og ryg
og primært intervalbaseret konditionstræning. Dette
sikrer dig de bedste rammer for at øge din styrke, vedligeholde og/eller øge
din muskelmasse samt forbedre din kondition markant. Det er altså effektiv
træning
– kun afbrudt af skrigende børn!

Anden relevant information om forløbet:

  • Forløbet har en varighed på 8 uger (enten 1 eller 2 træningspas/ugen hhv. mandag og/eller torsdag - se nedenfor)
  • Hvert træningspas varer én time og 15 min. (+/-) skrigende babyer
  • Holdet vil bestå af 4-6 mødre + børn
  • Forløbet starter og slutter med kropsanalyse, hvis du har lyst og det giver mening for dig (dvs. måling af eksempelvis vægt, muskelmasse og fedtprocent)
  • Ubegrænset vejledning pr. mail under hele forløbet
  • Inspirationsdokument med gode råd til at opnå en sund livsstil via oparbejdelsen af holdbare og sunde (kost)vaner

Din investering:

  • 1 træningspas/uge: 1.199,- for hele forløbet (8 træningspas)
  • 2 træningspas/uge: 2.398,- for hele forløbet (16 træningspas)

Det er en forudsætning for at deltage, at du har været til din 8-ugers
undersøgelse eller når din læge har givet grønt lys til motionere igen.

Hvornår?

Næste opstart:

  • Uge 2: mandag d. 6/1 – 2020 kl. 11.30-12.45
  • Uge 2: torsdag d. 9/1 - 2020 kl. 10.15-11.30

Lyder det interessant?

Tilmeld dig her ved at kontakte mig og lad os sammen gøre dig endnu stærkere, sundere og fyldt med energi i fællesskab med andre mødre!

.. og når du kontakter mig, bedes du have svar på følgende spørgsmål så jeg kan forberede mig bedst muligt på mødet med dig og din lille guldklump:

  • Hvornår har du født?
  • Har du været til din 8-ugers undersøgelse og/eller fået grønt lys fra din læge til at motionere igen
  • Forløb fødslen naturligt eller ved kejsersnit?
  • Ved kejsersnit: har du delte mavemuskler?
  • Havde du nogle komplikationer før, under og/eller efter fødslen?
  • Var du fysisk aktiv før og/eller under din graviditet?
  • Hvis ja, hvilken træningsform dyrkede du og hvor ofte?
  • Anden relevant information om dig og dit barn?

Tilmelding og praktisk information

  • Alle træningssessioner foregår i et mit private træningsstudie på Havnegade 100E, 5000 Odense C
  • Holdene starter ved minimum 4 tilmeldte
  • Du kan trykke her for tilmelding
  • .. eller skriv en mail til mig på kontakt@kimlindharth.dk